Direktlänk till inlägg 28 december 2013

En trasig själ på bättringsväg.

Av Johanna - 28 december 2013 22:42

Även om jag är på bättringsvägen så kommer de dagar då jag kastas ner i ett djupt hål som påminner mig om att min själ fortfarande är trasig. Jag vet att det blir bättre och jag kämpar, men man måste också tillåta mig sjäv att må skit ibland. Idag är en sådan dag och i morgon ska jag försöka göra något åt detta. En dag räcker men vi får se hur länge det varar. Alla ord tar jag på fel sätt och därför blir jag förvirrad och ledsen. Önskar att jag hade någon som höll mig i handen just nu och berättade det jag redan vet: Att allt kommer bli bra, det ordnar sig


Jag önskar så att jag fick leva utan sjukdomar, önskar att allt gick att bota. Men jag är stark och jag har all hjälp jag kan önska mig förrutom att mitt hjärta har ett tomrum. Ett tomrum som i framtiden kommer att tillhöra någon annan.


Kryper ihop under mitt bolltäcke och försöker tänka på positiva saker. 


I morgon blir en bättre dag, det har jag bestämt. Och det jag bestämmer slår alltid in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 21 januari 2014 11:29

Min blick är tom. Jag vet vad som är fel, jag vet vad som orsakar min personlighetsförändring. Jag vet det så väl. Alkoholen tar bort effekten av min medicin, för mycket alkohol. Det har blivit för mycket det senaste och det måste jag ändra på om jag...

Av Johanna - 22 december 2013 19:27

Jag har hittat en väg ut ur den mörka världen som jag från och till har levt i sedan jag var 13 år. Det har gått ungefär 10 år sedan jag blev sjuk första gången, då depressionen kom helt oinbjuden. 10 år av frustration och en lek med döden. Tack vare...

Presentation

Bakom mörkret finns alltid ett ljus. Ge aldrig upp!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards